עד לא מזמן, אפליקציית האינסטגרם נחשבה כאפליקציה השייכת אך ורק לבני הנוער. כיום, קהילת המשתמשים ביישום מאד מגוונת, תוך שהיא הפכה לזירה עסקית-פרסומית יעילה שעושים בה שימוש. כוחה של האפליקציה טמון בעובדה כי דרכה מתקשרים מסרים באמצעות מימד חזותי – תמונה. אם ישנו מקרה המוכיח כי תמונה שווה יותר מאלף מילים – הרי שזהו המקרה הזה.

האם כדאי לשלם מחיר פרסום באינסטגרם?

רגע לפני שגם אתם משלמים מחיר פרסום באינסטגרם, דעו גם אתם איך מפרסמים באינסטגרם, מהם היתרונות של פרסום באפליקציה וכמה אתם עתידים לשלם:

מודעות אפשריות בפרסום באינסטגרם

כבעלי עסק המעוניינים לפרסם מוצר, שירות או את העמוד שלכם לקהילת גולשים גדולה יותר, תוכלו לבחור באחת מ-3 המודעות הבאות:

איך קהל עוקבים גדול יותר מתורגם לכסף?

כידוע, מספר הלייקים שיש לכם על כל תמונה, מספר העוקבים שיש בחשבון המשתמש והתנועה הכללית בחשבון – מתורגמים בסופו של דבר לכסף. המון פעמים מי שמעוניין לשלם מחיר פרסום באינסטגרם, הם מובילי דעת קהל בתחילת דרכם שרוצים להגיע לכמה שיותר קהלים. ניתן לתת לדוגמא דוגמנית צעירה, שבחשבון שלה כיום ישנם כ-5000 עוקבים. עם פרסום נכון וממוקד, ניתן יהיה להגדיל את מספר העוקבים שלה. התוצאה?

פרסום מבצע דרך מודעה פרסומית באינסטגרם

ממש כמו בפרסום בפייסבוק שדרכו ניתן להגדיל את מספר העוקבים בעמוד או לפרסום מודעה כללית על מבצע – כך גם באינסטגרם. לדוגמא: אתם בעלים של קונדיטוריה והתחלתם במכירה של מוצרים לפסח? באמצעות מודעת תמונה או וידאו באינסטגרם, תוכלו להפיץ את השירות שלכם ליותר קהלים – כאלו שאינם עוקבים קבועים שלכם. התוצאה יכולה להיות עוקבים נוספים לעמוד, לייקים על תמונות שבחשבון וכמובן שגם פניות באשר לרכישת המוצרים.

מחיר פרסום באינסטגרם: כמה צריך להשקיע?

האם כדאי לשלם מחיר פרסום באינסטגרם?

הפרסום באינסטגרם מתבצע דרך המערכות של פייסבוק. זו הסיבה כי ניתן לשלוט בתקציב בצורה מלאה – מה שאומר כי אינכם מחוייבים לתקציבי ענק, להתחייבות לפרק זמן מסוים וכיוצא בזה. מדובר על מנגנון הפרסום הנוח והידידותי ביותר – המעניק לכם שליטה מלאה בכל שלב בדרך. מה הופך מודעה פרסומית למודעה מוצלחת?

צרו בידול באמצעות תוכן מקורי, יצירתי ומרענן

אחד האתגרים הגדולים ביותר באינסטגרם הוא להתבלט. מאחר ומדובר על אפליקצייה המבוססת על תוכן ויזואלי – חשוב לתפוס את תשומת לב העוקבים כבר בשניה הראשונה שהם צופים בתמונה. דגשים ליצירת תוכן מוצלח:

אהוד טייץ

Comments

comments