דגשים לשיווק פייסבוק לעורכי דין

עם הקמתה, הרשת החברתית פייסבוק שמה לעצמה למטרה להיות זירה וירטואלית-חברתית שבה רוקמים קשרים חדשים ומשמרים את אלו הקיימים. כיום, הרשת החברתית המפורסמת ביותר בעולם הינה זירה עסקית לכל דבר ועניין. בפייסבוק, ניתן לקדם עסקים קטנים וגדולים כאחד – ללא כל קשר לתחום העיסוק של העסק, גודלו, אזורי הפעילות שלו וקהל היעד אליו הוא מכוון.

דגשים לשיווק פייסבוק לעורכי דין

במדינה כמו ישראל, בה ישנה הצפה של עורכי דין, כל עו"ד רוצה להתבלט מעל לכולם בכדי ליהנות מכמה שיותר פניות ולקוחות חדשים. בפייסבוק ניתן לפרסם ולשווק עמודים עסקיים של עורכי דין – גם בשיטה אורגנית וגם בשיטה ממומנת. בעולם תחרותי – צריך לדעת איך לשחק את המשחק ועל הצד הטוב ביותר. שיווק בפייסבוק לעורכי דין מסתמן כאסטרטגיה נכונה מכמה היבטים:

  • יכולת להגיע לקהלים ספציפיים
  • הצגת הצלחות, המלצות ופרסומים
  • נוכחות ברשת חשובה וחיונית – גם לעורכי דין

משרד עורכי הדין – עסק לכל דבר ועניין

כשעולה השאלה והיא האם ללכת על אפשרות של שיווק בפייסבוק לעורכי דין, צריך לזכור כי משרד עורכי דין הוא עסק כלכלי לכל דבר ועניין. כל בתי העסקים מעוניינים בפרסום, רק שלא תמיד ברור באיזו שיטת פרסום לבחור. כיום, אנשים המעוניינים בליווי או ייעוץ ראשוני של עורך דין, מחפשים עליו מידע באינטרנט. לכן, עו"ד שאין לו עמוד עסקי בפייסבוק – כאילו ואינו קיים. תחזוק עמוד עסקי מבוסס על הפרמטרים הבאים:

  • מיתוג נכון, רשמי ומכובד
  • פנייה אל קהל היעד בהתאם לתחום הפעילות של עורך הדין
  • שיתוף בתכנים רלוונטים כערך מוסף לעוקבים קבועים

שיווק בפייסבוק לעורכי דין הוא שיווק חכם יותר – מדוע?

כל משרד עורכי דין מתמחה בתחום מסוים ומבקש להעניק ייעוץ וליווי באותו התחום – מעו"ד פלילי, דרך עו"ד משפחה ועד עו"ד אזרחות פורטוגלית וספרדית. כך לדוגמא, במידה והמשרד שלכם הוא משרד עורכי דין לענייני משפחה, תוך שאתם נוטים לייצג נשים גרושות או לפני גירושין, תוכלו לפנות אל קהל זה.

מודעות ממומנות בפייסבוק מאפשרות לכם להגדיר את קהל היעד בהתאם לשירות שאתם מעניקים. כך לדוגמא, במידה והמשרד שלכם עובד בעיקר בתל אביב, יהיה ניתן לחשוף את המודעה הפרסומית לנשים בתל אביב, שהסטטוס הזוגי שלהן הוא גרושות. מודעה שכזו ממוקדת יותר, מה שהופך אותה חסכונית יותר כספית וכזו שיכולה להוביל ליותר פניות אליכם.

מה מפרסמים בפייסבוק של עורך הדין?

מובן כי שיווק בפייסבוק לעורכי דין מתבצע באופן ששונה משיווק של מסעדה או חנות בגדים. מאחר ועורכי דין רוצים לשדר אמינות ומוניטין של הצלחות, יהיה נכון להעלות לדף העסקי בפייסבוק את הדברים הבאים:

  • המלצות של לקוחות מרוצים – קיבלתם מכתב תודה? תוכלו להעלות אותו ולשתף אותו בעמוד העסקי שלכם.
  • כתבה מעיתון – התראיינתם למוסף או מדור נחשבים? שיתוף הכתבה מציג אתכם כאוטוריטה וכאנשי מקצוע שכדאי להסתייע בהם.
  • סיפורי הצלחה – הצלחתם בתיק מורכב וסבוך ויצרתם תקדים? שתפו את העוקבים (ברמה אורגנית וממומנת). אם ישנו פרסום חיובי – הרי שזהו הפרסום הזה.
  • ערך מוסף של מאמרים – ישנו פסק דין חשוב בתחום בו אתם עוסקים, שינוי בחקיקה או כל חדשה מרעישה אחרת? יהיה נכון לפרסם אותה בעמוד העסקי שלכם.
דגשים לשיווק פייסבוק לעורכי דין

איך שיווק בפייסבוק לעורכי דין תורם לכם בסופו של דבר?

  • המשרד מצטייר כמעודכן ורלוונטי, ולא כמיושן
  • ערך מוסף הניתן לכל הגולשים בזכות מאמרים ותכנים שונים
  • אתם נכנסים בהדרגה לתודעת הגולשים
  • פרסום מהיר, יעיל, ממוקד ובעלות נוחה
  • גם אתם, כמו משרדים אחרים של עורכי דין – זמינים ונוכחים ברשת!

אהוד טייץ

אהוד טייץ הבעלים של הסטודיו טייץ מדיה בע"מ. מעצב גרפי בעל ניסיון רב במתן פתרונות פרסום ושיווק לבעלי עסקים קטנים וגדולים.
עם ניסיון רב שנים בעבודה במשרדי פרסום וניהול תיקי לקוחות גדולים.
אהוד טייץ

Comments

comments