אם גם ברשותכם מסעדה טרנדית, וגם אם אתם עתידים לפתוח בית קפה שכונתי – דעו כי אחת מאפשרויות הפרסום החסכוניות והיעילות ביותר היא פרסום בפייסבוק למסעדות. לכל בית עסק – קטן או גדול, יש מקום ברשת החברתית הגדולה ביותר. בשונה מקמפיינים שונים שיכולים לרוץ בטלוויזיה, ברדיו או בעיתונות – פרסום בפייסבוק מגלם בתוכו שלל יתרונות:

פרסום בפייסבוק למסעדות – בתיאבון!

מנה שווה יותר מאלף מילים – גם בפייסבוק!

אין זה חדש כי עוד לפני שהפה אוכל, העיניים אוכלות. בפייסבוק, המלכדת לתוכה משתמשים רבים מכל רחבי הארץ, אתם יכולים לפרסם את המסעדה שלכם וכך להגיע לכל הקהלים. בשונה מעסקים אחרים שהמון פעמים מפרסמים עצמם באמצעות תוכן כתוב, עם פרסום בפייסבוק למסעדות הדגש הוא לרוב על תמונות. בעת שגולש יחשף למודעה הפרסומית שלכם – תמונה של מנה מגרה, הוא יתעכב על הפרסומת ובאותן שניות גם יועברו אליו התכנים השיווקים שלכם.

חברת פרסום בפייסבוק בעלת ניסיון, תדע למתג אתכם ולשתף את הגולשים בתכנים האטרקטיבים ביותר!

אם המסעדה באשדוד, למה שתשלמו על פרסום כלל ארצי?

אז למה לשים את הדגש דווקא על פרסום בפייסבוק למסעדות? אין באמת שאלה האם אתם צריכים לפרסם את המסעדה שלכם או לא – אלא שהשאלה בעיקר היא היכן כדאי לכם לפרסם. אם לדוגמא תפרסמו בעיתון או ברדיו, הרי שאתם משלמים על "שטח פרסום". התוצאה? המון כסף נזרק עבור קהלים שאינם רלוונטים מראש.

המסעדה שלכם באשדוד ואתם רוצים לפרסם אך ורק לתושבי אשדוד? פרסום בפייסבוק למסעדות מאפשר לכם לעשות זאת. באמצעות מנגנון מתקדם של יצירת מודעה פרסומית, ניתן ליצור תבנית פרסומית המיועדת אך ורק לקהלים מסוימים על פי החלוקה הבאה:

יש לכם בית קפה קטן ותקציב צנוע? זה המקום עבורכם

בעבר, לא כל בתי העסקים היו יכולים להרשות לעצמם לפרסם. הסיבה היא כמובן הצורך בתקציבים גדולים מאד. לעומת זאת, פרסום בפייסבוק למסעדות מתאים עצמו אליכם – ולא ליהפך! אתם אלו הקובעים את המסגרת התקציבית, כך שגם אם תרצו להשקיע עשרות שקלים ביום ומאות שקלים בחודש על פרסום, תוכלו לעשות זאת.

מטבע הדברים, ככל שתשקיעו יותר כסף בקמפיין שלכם תוכלו להגיע ליותר קהלים. כל פרופיל שנחשף אליכם יכול להפוך להיות לקוח שלכם שמבקר במסעדה, כאשר אותו לוקח מרוצה יפיץ את הבשורה שלכם וכך יגדל באופן טבעי מעגל הלקוחות שלכם.

פרסמו את המסעדה בפייסבוק גם בשיטה אורגנית!

פרסום בפייסבוק למסעדות – בתיאבון!

תוכלו לפרסם את המסעדה שלכם ב-2 שיטות בפייסבוק:

השיטה הממומנת מבוססת על עיקרון פשוט: יוצרים מודעה – פייסבוק מפרסמים אותה על פי הקהל שאתם מאפיינים. עם זאת, הפרסום האורגני מבוסס על עיקרון אחר לגמרי: יוצרים תנועה אל תוך הפרופיל העסקי שלכם ואל תוך אתר האינטרנט על בסיס טכניקות אורגניות.

דוגמא לכך: ניתן להעלות תמונה של מנה מגרה שאתם מגישים במסעדה. כל פרופיל שיגיב לתמונה, יתייג חבר, ישתף את המודעה ויעשה לייק לעמוד שלכם, יכנס להגרלה שהזוכה בה יקבל שובר זוגי למסעדה. כך, עוד ועוד פרופילים ישתפו א המודעה שלכם – מה שיוצר בצורה טבעית כניסות אל הפרופיל העסקי ואל האתר. בשפה המקצועית קוראים לשיטה זו "שיווק ויראלי".

האם שיטה אחת עדיפה על אחרת? לא. שילוב בין שתי השיטות מבסס לכם בהדרגה קהל של עוקבים שיהיו חשופים דרך קבע לעדכונים, תפריטים חדשים ומבצעים.

למידע נוסף:

כמה עולה פרסום בפייסבוק?

איך עושים קידום בפייסבוק?

אהוד טייץ

Comments

comments