אם גם אתם שומעים כי המתחרים שלכם עובדים קצת יותר ממכם, דעו כי אין זה מקרי. קהל הגולשים (או אם תרצו – קהל הלקוחות), מחפש אחר עסקים שיש להם נוכחות ברשת. המרחב הווירטואלי הוא המרחב הלגיטימי לחפש בו כיום מענה לכל צורך – גם כזה הניתן על ידי עסקים שונים.

כל מה שחשוב לדעת על שיווק דף עסקי בפייסבוק

מי מפרסם כיום בפייסבוק?

אז עם שיווק דף עסקי בפייסבוק אתם לא צריכים לקוות כי המודעה שלכם תיחשף בפני קהל היעד – אלא שהיא פשוט מופיעה ב- wall של כל משתמש שאופיין כרלוונטי לקהל היעד שהוגדר. דרך עמוד פייסבוק – אתם יכולים לתקשר גם עם לקוחות קיימים, וגם ללחוץ את היד ללקוחות המתעניינים בשירות שלכם. שימו לב כי העמוד העסקי שלכם הוא כרטיס ביקור לכל דבר ועניין – כך שחשוב לתחזק אותו ולמתג אותו בצורה אטרקטיבית התואמת את ערכי המותג שלכם.

איך יוצרים שיווק דף עסקי בפייסבוק בצורה הטובה ביותר?

"אין, זה עולה מלא כסף אין לנו תקציב לזה"

שיווק דף עסקי בפייסבוק לא רק מסתמן כאחד הכלים היעילים ביותר עבורכם כעסק, אלא גם כאפשרות הפרסום הזולה ביותר. אכן, פרסום בטלוויזיה, בעיתונים ואפילו ברדיו – מצריך מכם להשקיע עשרות ולפעמים מאות אלפי שקלים עבור מודעה בודדת. בפייסבוק לעומת זאת, אתם יכולים להגיע לקהל היעד שלכם תוך שניות ובעלות נוחה.

קידום אורגני לא עולה לכם כלל, אך הוא מצריך מכם לדבוק באסטרגיות מקוריות על מנת למשוך תנועה לעמוד שלכם. קידום ממומן לעומת זאת מצריך מכם להגדיר תקציב פרסום חודשי או שנתי, ואותו יש לחלק בצורה מושכלת. כמה אתם צריכים להשקיע? בגדול – כמה שאתם רוצים. הנוסחה? תשקיעו יותר – תקבלו יותר.

עסקים קטנים המעוניינים בנתיב של שיווק דף עסקי בפייסבוק, יכולים להסתפק גם בעלות של כ-40- 50 שקלים לפרסום ביום. בחישוב פשוט – מדובר על כ-1500 שקלים בחודש עבור פרסום. אלו מכם שרוצים להשקיע פחות, יכולים. עם פרסום ממומן כדאי להתחיל בסכומים קטנים וכך לבדוק בהדרגה את התגובות של הקהל למודעה. איך תדעו אם המודעה שלכם עובדת?

קידום אורגני וקידום ממומן – איזו שיטה עדיפה?

כל מה שחשוב לדעת על שיווק דף עסקי בפייסבוק

מי שישיב לכם כי שיטה אחת עדיפה על אחרת, לא באמת מעניק תשובה מקצועית. לא ניתן לקבוע כי שיטת פרסום אחת עדיפה על אחרת, ולכן לרוב שיווק דף עסקי בפייסבוק יבוסס על שתי השיטות גם יחד. כל שיטה כמובן מגלמת בתוכה יתרונות אחרים:

הפרסום הממומן:

הפרסום האורגני:

לכן, כדאי ליצור שידוך בין שתי השיטות. פרסום נכון ומדויק – התואם את התקציב שלכם והתאמה מלאה לקהל היעד שלכם, יביא לתנועה איכותית, הגדלת מספר העוקבים / כניסות לאתר / לקוחות.

כנסו למידע נוסף על שיווק בפייסבוק

אהוד טייץ

Comments

comments