השינוי הצפוי בפיד בפייסבוק - טייץ עיצוב גרפי ושיווק במדיה
לחצת על ה״+״ סימן שיש לך עודף סקרנות. סיבה מספיק טובה להרשם לניוזלטר שלי


  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • Instagram

ייעוץ ראשון חינם! התקשר עכשיו 052-6835073

טייץ עיצוב גרפי ושיווק במדיה
  • דף הבית
  • קידום בפייסבוק
    • שיווק בפייסבוק – שיעורים פרטיים
    • קידום אורגני בפייסבוק
    • כתיבת תוכן בפייסבוק
    • שיווק באינסטגרם
    • פרסום באינסטגרם
  • מיתוג עסקי
    • בניית אתרים
  • בלוג
    • מאמרים בשיווק
  • תיק עבודות
    • גלריית דפי נחיתה
    • עיצוב תמונת נושא לפייסבוק
    • קמפיינים בפייסבוק
    • פליירים ומודעות
    • כרטיסי ביקור
  • אודות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • קידום בפייסבוק
    • שיווק בפייסבוק – שיעורים פרטיים
    • קידום אורגני בפייסבוק
    • כתיבת תוכן בפייסבוק
    • שיווק באינסטגרם
    • פרסום באינסטגרם
  • מיתוג עסקי
    • בניית אתרים
  • בלוג
    • מאמרים בשיווק
  • תיק עבודות
    • גלריית דפי נחיתה
    • עיצוב תמונת נושא לפייסבוק
    • קמפיינים בפייסבוק
    • פליירים ומודעות
    • כרטיסי ביקור
  • אודות
  • צור קשר
טייץ עיצוב גרפי ושיווק במדיה
  • דף הבית
  • קידום בפייסבוק
    • שיווק בפייסבוק – שיעורים פרטיים
    • קידום אורגני בפייסבוק
    • כתיבת תוכן בפייסבוק
    • שיווק באינסטגרם
    • פרסום באינסטגרם
  • מיתוג עסקי
    • בניית אתרים
  • בלוג
    • מאמרים בשיווק
  • תיק עבודות
    • גלריית דפי נחיתה
    • עיצוב תמונת נושא לפייסבוק
    • קמפיינים בפייסבוק
    • פליירים ומודעות
    • כרטיסי ביקור
  • אודות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • קידום בפייסבוק
    • שיווק בפייסבוק – שיעורים פרטיים
    • קידום אורגני בפייסבוק
    • כתיבת תוכן בפייסבוק
    • שיווק באינסטגרם
    • פרסום באינסטגרם
  • מיתוג עסקי
    • בניית אתרים
  • בלוג
    • מאמרים בשיווק
  • תיק עבודות
    • גלריית דפי נחיתה
    • עיצוב תמונת נושא לפייסבוק
    • קמפיינים בפייסבוק
    • פליירים ומודעות
    • כרטיסי ביקור
  • אודות
  • צור קשר
השינוי הצפוי בפיד בפייסבוק
ראשי » בלוג » השינוי הצפוי בפיד בפייסבוק

השינוי הצפוי בפיד בפייסבוק

ינואר 21, 2018 1:24 pm סגור לתגובות על השינוי הצפוי בפיד בפייסבוק אהוד טייץ

פרסום בפייסבוק הולך להתייקר, אל דאגה זה לטובתנו

ביום חמישי 11.1.18 המייסד של הרשת החברתית הגדולה בעולם הודיע על שינוי שהולך להיות בפיד של כולנו, מה שגרם לסערה ברשת ולהרבה שאלות בנושא. לפוסט המקורי של מארק צוקרברג 

אז למי שלא הבין על מה כל הרעש הינה זה בקצרה:
צוקרברג הודיע על סדרת שינויים שהולכת להתרחש בחודשים הקרובים במערכת של פייסבוק שהמטרה שלה היא לקרב אותנו יותר לחברים ולמשפחה שלנו, כך שנראה הרבה יותר תוכן של הסביבה הקרובה שלנו ופחות תוכן שיווקי של פרסומות ומודעות. השינוי הראשון כבר החל, והאלגוריתם של פייסבוק עובד חזק על הצגת התכנים של החברים, המשפחה והקבוצות שבהן אנחנו מתעניינים. האלגוריתם מזהה את הפוסטים שיותר סביר שנגיב אליהם במעורבות – לייק , תגובה, שיתוף וכו' וכך יראה לנו אותם בחלק העליון יותר של הפיד.

השינוי הצפוי בפיד בפייסבוק

אז מה זה אומר לגבינו כבעלי עסקים ומפרסמים?

בגדול, לאורך השנים האחרונות ניתן לראות שהחשיפה האורגנית לעמודים עסקיים הולכת ומצטמצמת ואין פרסום חינם. אם נרצה לראות את הפוסטים שלנו מקבלים חשיפות ברמה שמביאה לנו לידים (פניות) באופן קבוע, נצטרך לשלם על זה באמצעות קידום ממומן בפייסבוק.
הקונספט של תוכן עם ערך לגולשים בשילוב עם הצעה אטרקטיבית ימשיך לעבוד, גם אם פייסבוק תעדף פוסטים של חברים, היא לא תוותר על ההכנסה העיקרית שלה מפרסומות. פשוט נצטרך לעבוד קצת יותר קשה, ולהמשיך לעשות את מה שאנחנו עושים רק הרבה יותר טוב וחד.
בנוסף לזה, פייסבוק הודיעו שסרטוני לייב יופיעו גבוה יותר בפיד, על פי הבדיקות שלהם הסרטונים מביאים למעורבות גבוהה יותר פי 6 מסרטונים רגילים. אז אל תשכחו גם לצלם את עצמכם מידי פעם ולתת לגולשים סיבות לצפות בכם ולהתעניין בתוכן שלכם ????

אנחנו מאמינים שפייסבוק הלכו על מהלך שלטווח הרחוק הולך לעשות המון המון טוב לכולנו, גם כבעלי עסקים ומפרסמים וגם כמשתמשים רגילים. בזכות המהלך משתמשים שהיו פחות פעילים בפייסבוק יחזרו להיות פעילים כדי להיות יותר מעודכנים בחיי החברה של הקרובים אליהם, וברגע שזה יקרה הפרסומות יחזרו להופיע בהילוך הרבה יותר גבוה ויביאו לתוצאות הרבה יותר טובות עם כמות חשיפות הרבה יותר גדולה, בדיוק כמו שהיה בהתחלה לפני כמה שנים.

צריך לזכור, פייסבוק היא פלטפורמה שעובדת על pay per impression (תשלום לפי חשיפה) והפיד ״דף הבית״ ניהיה צפוף, אותם אנשים שאהבו את פייסבוק התחילו למאוס בפייסבוק כי הם כל הזמן רואים רק פרסומות, דבר שגרם ליותר ויותר גולשים להפסיק להיות פעילים ולעבור לפלטפורמות אחרות כמו אינסטגרם (עוד על פרסום באינסטגרם). כתוצאה מזה אנחנו המפרסמים לא מצליחים להגיע למשתמשים חדשים עם הפרסומות שלנו והמחיר לליד/רכישה רק מתייקר כתוצאה מזה.

ניתן לקרוא כאן כמה עולה לפרסם בפייסבוק.

אז אם אתם חוששים ל-ROI שלכם (ההחזר להשקעה הכספית), אין מה, הוא הולך לעלות ובגדול! קצת סבלנות, בכל זאת פייסבוק היא עדיין הפלטפורמה הכי טובה ליצור ויראליות ברגע.

לסיכום: את הזמן והכסף שלכם תשקיעו בלייצר תוכן איכותי! תוכן תמיד היה ותמיד יהיה המלך, סיפור טוב תמיד ירגש אנשים. התמקדו בחוויה שהגולשים שלכם מקבלים ברגע שהם נתקלים בפוסט שלכם בפיד. תשקיעו פחות מאמצים בלהשיג לייקים לעמוד העסקי שלכם, זה אומנם נראה טוב אבל אחוז החשיפה כ״כ נמוך שזה כבר מצחיק.

עוד על פרסום בפייסבוק >>

  • About
  • Latest Posts
אהוד טייץ
אהוד טייץ
אהוד טייץ הבעלים של הסטודיו טייץ מדיה בע"מ. מעצב גרפי בעל ניסיון רב במתן פתרונות פרסום ושיווק לבעלי עסקים קטנים וגדולים.
עם ניסיון רב שנים בעבודה במשרדי פרסום וניהול תיקי לקוחות גדולים.
אהוד טייץ
Latest posts by אהוד טייץ (see all)
  • קידום אתרים אורגני בגוגל: 5 דברים שהיו וישארו - אפריל 27, 2020
  • האם כדאי לשלם מחיר פרסום באינסטגרם? - מרץ 11, 2019
  • דגשים לשיווק פייסבוק לעורכי דין - מרץ 11, 2019

Comments

comments

« הקודם
הבא »
חיפוש באתר
פוסטים אחרונים
  • קידום אתרים אורגני בגוגל: 5 דברים שהיו וישארו אפריל 27, 2020
  • האם כדאי לשלם מחיר פרסום באינסטגרם? מרץ 11, 2019
  • דגשים לשיווק פייסבוק לעורכי דין מרץ 11, 2019
  • כל מה שחשוב לדעת על שיווק דף עסקי בפייסבוק מרץ 11, 2019
  • מדוע דווקא שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים? מרץ 11, 2019


תגיות
עיצוב גרפי פרסום באינסטגרם פרסום בפייסבוק קידום בפייסבוק קידום ממומן בפייסבוק קמפיינים בפייסבוק ואינסטגרם שיווק באינסטגרם שיווק בפייסבוק
דברו איתי בפייסבוק

‎Taitz - עיצוב גרפי ושיווק במדיה‎

צור איתי קשר
קידום אתרים אורגני בגוגל: 5 דברים שהיו וישארו

קידום אתרים אורגני בגוגל: 5 דברים שהיו וישארו

בשנים האחרונות חלו בתחום האינטרנט שינויים אדירים ובלתי
האם כדאי לשלם מחיר פרסום באינסטגרם?

האם כדאי לשלם מחיר פרסום באינסטגרם?

עד לא מזמן, אפליקציית האינסטגרם נחשבה כאפליקציה השייכת
דגשים לשיווק פייסבוק לעורכי דין

דגשים לשיווק פייסבוק לעורכי דין

עם הקמתה, הרשת החברתית פייסבוק שמה לעצמה למטרה
כל מה שחשוב לדעת על שיווק דף עסקי בפייסבוק

כל מה שחשוב לדעת על שיווק דף עסקי בפייסבוק

אם גם אתם שומעים כי המתחרים שלכם עובדים
  • דף הבית
  • קידום בפייסבוק
    • שיווק בפייסבוק – שיעורים פרטיים
    • קידום אורגני בפייסבוק
    • כתיבת תוכן בפייסבוק
    • שיווק באינסטגרם
    • פרסום באינסטגרם
  • מיתוג עסקי
    • בניית אתרים
  • בלוג
    • מאמרים בשיווק
  • תיק עבודות
    • גלריית דפי נחיתה
    • עיצוב תמונת נושא לפייסבוק
    • קמפיינים בפייסבוק
    • פליירים ומודעות
    • כרטיסי ביקור
  • אודות
  • צור קשר
עיצוב בנייה ותחזוקה ע״י taitz
כל הזכויות שמורות לטייץ עיצוב גרפי ושיווק במדיה
Call Now Button
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס