קידום ממומן בפייסבוק - טייץ עיצוב גרפי ושיווק במדיה
לחצת על ה״+״ סימן שיש לך עודף סקרנות. סיבה מספיק טובה להרשם לניוזלטר שלי


  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • Instagram

ייעוץ ראשון חינם! התקשר עכשיו 052-6835073

טייץ עיצוב גרפי ושיווק במדיה
  • דף הבית
  • קידום בפייסבוק
    • שיווק בפייסבוק – שיעורים פרטיים
    • קידום אורגני בפייסבוק
    • כתיבת תוכן בפייסבוק
    • שיווק באינסטגרם
    • פרסום באינסטגרם
  • מיתוג עסקי
    • בניית אתרים
  • בלוג
    • מאמרים בשיווק
  • תיק עבודות
    • גלריית דפי נחיתה
    • עיצוב תמונת נושא לפייסבוק
    • קמפיינים בפייסבוק
    • פליירים ומודעות
    • כרטיסי ביקור
  • אודות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • קידום בפייסבוק
    • שיווק בפייסבוק – שיעורים פרטיים
    • קידום אורגני בפייסבוק
    • כתיבת תוכן בפייסבוק
    • שיווק באינסטגרם
    • פרסום באינסטגרם
  • מיתוג עסקי
    • בניית אתרים
  • בלוג
    • מאמרים בשיווק
  • תיק עבודות
    • גלריית דפי נחיתה
    • עיצוב תמונת נושא לפייסבוק
    • קמפיינים בפייסבוק
    • פליירים ומודעות
    • כרטיסי ביקור
  • אודות
  • צור קשר
טייץ עיצוב גרפי ושיווק במדיה
  • דף הבית
  • קידום בפייסבוק
    • שיווק בפייסבוק – שיעורים פרטיים
    • קידום אורגני בפייסבוק
    • כתיבת תוכן בפייסבוק
    • שיווק באינסטגרם
    • פרסום באינסטגרם
  • מיתוג עסקי
    • בניית אתרים
  • בלוג
    • מאמרים בשיווק
  • תיק עבודות
    • גלריית דפי נחיתה
    • עיצוב תמונת נושא לפייסבוק
    • קמפיינים בפייסבוק
    • פליירים ומודעות
    • כרטיסי ביקור
  • אודות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • קידום בפייסבוק
    • שיווק בפייסבוק – שיעורים פרטיים
    • קידום אורגני בפייסבוק
    • כתיבת תוכן בפייסבוק
    • שיווק באינסטגרם
    • פרסום באינסטגרם
  • מיתוג עסקי
    • בניית אתרים
  • בלוג
    • מאמרים בשיווק
  • תיק עבודות
    • גלריית דפי נחיתה
    • עיצוב תמונת נושא לפייסבוק
    • קמפיינים בפייסבוק
    • פליירים ומודעות
    • כרטיסי ביקור
  • אודות
  • צור קשר
קידום ממומן בפייסבוק
ראשי » בלוג » קידום ממומן בפייסבוק

קידום ממומן בפייסבוק

פברואר 18, 2015 1:02 am סגור לתגובות על קידום ממומן בפייסבוק אהוד טייץ

קידום ממומן בפייסבוק

אל תבזבז כסף לריק על קידום ממומן בפייסבוק, אם אתה לא מוכשר לכך…

אז פתחת דף עסקי, הפצת אותו לחבריך וכל מכריך. דאגת להעלות פוסטים לדף מידי פעם ואולי אפילו השקעת ועשית לעצמך עיצוב תמונת נושא לדף הפייסבוק שלך. אני בטוח שאחרי תקופה של השקעה לא מבוטלת של זמן בדף הפייסבוק שלך הגעת למסקנה הבאה – קשה להביא לקוחות אם לא עושים קידום ממומן בפייסבוק.

מה לא כדאי לעשות?

רב האנשים שמנסים את מזלם בפייסבוק ובוחרים בערוץ קידום ממומן של פייסבוק ונחשפים אליו לראשונה באמצעות הכפתור ״קידום פוסט״ או באנגלית "boots post", הם לא יודעים שיש דרך לעשות את הדברים בצורה נכונה יותר, וסביר להניח שהם יקבלו לייקם לא רלוונטים לפוסטים ובזבוז כסף לריק.

*אל תתנו למספרים להטעות אתכם, קהל גדול יותר אומר שצריך לשים יותר כסף כדי שהקהל הזה יחשף לפרסום שלכם

איך כדאי לעשות קידום ממומן בפייסבוק?

קידום ממומן בפייסבוק מאפשר לנו להגיע לקהל היעד הרלוונטי לעסק שלנו ע״י פילוח קהל יעד ממוקד ומתקדם המסתמך על מאגרי המידע של פייסבוק. לצורך הדוגמא נקח למשל חדר כושר מקומי ברחובות. בעל העסק יודע מי קהל היעד הרלוונטי לו, או לפחות מי הקהל שהוא היה רוצה שיראה את הפרסומות שלו.
קהל היעד הרלוונטי לחדר הכושר המקומי יהיה:

  • אנשים מאיזור רחובות והסביבה הקרובה
  • גברים ונשים
  • טווח גילאים של 18-40
  • מתעניינים בכושר/תזונה/בריאות/חיטוב וכדומה

קידום ממומן בפייסבוק

אוקי, עכשיו הכל נראה פשוט יותר. אנחנו מבינים שאפשרויות הפילוח הקיימות באמצעות ״boost post/קידום פוסט״ לא מכילות את כל אפשרויות הפילוח של קידום ממומן בפייסבוק אלא, רק חלק קטן מאד ממנו. מעבר לזה, כשאתה אומר לפייסבוק לקדם את הפוסט שלך בתשלום, פייסבוק מקדמת בו ״מעורבות״ זאת אומרת לייקים/תגובות/שיתופים – שזה מצוין! אבל, אם המטרה שלך היא להביא אנשים לדף הנחיתה/אתר שלך סביר להניח שתראה יותר לייקים בפוסט, מאשר כניסות ולחיצות על הקישור ששמת באותו פוסט.

על מנת להגיע לקהל היעד שאתה מעוניין בו כדאי לך מאד להכיר את ads manager – מנהל המודעות של פייסבוק.
באמצעותו ניתן להגדיר קמפיינים בפייסבוק בצורה נכונה ויעילה כך לעשות קידום ממומן בפייסבוק שיביא לך תוצאות ולידים.
במנהל המודעות תחשף לאפשרויות פילוח הבאות של פייסבוק: איזור מגורים, מין, גיל, תחומי עיניין, התנהגויות, מקום עבודה, מצב משפחתי ועוד…
מעבר לזה ישנה אפשרות לפרסום קמפיין לרשימת התפוצה שלך או לקהל הדומה לו.
רימרקטינג – פרסום חוזר לאנשים שבקרו באתר שלך.

כמה עולה קידום ממומן בפייסבוק?

פייסבוק גובה מחיר שהוא פר חשיפות – pay per impression
או מחיר לפי הקלקה – pay per click
האופציות ניתנות לבחירה ע״י המפרסם (ישנם עוד כמה שיטות תשלום אבל לא נגע בהם כרגע).

קידום ממומן בפייסבוק

המחיר לקליק/חשיפה נקבע על ידי פייסבוק על פי כמה פרמטרים:
1. תוכן המודעה – תמונה מושכת, תוכן רלוונטי, קריאטייב מעניין או אולי מבצע מאד זול יזילו את המחיר ולהפך
2. קהל היעד שהגדרנו – קהל קטן ואיכותי בדרך כלל יעלה יקר יותר אבל הוא שווה לנו יותר
3. תחרות זמן מסך – יש עוד מפרסמים בפייסבוק ויכול להיות שהם מציעים מחיר לקליק גבוה יותר.

ניתן להגדיר תקציב יומי או תקציב לפי תקופה מסויימת מתאריך עד תאריך.

עד כאן, מבוא כללי בנושא קידום ממומן בפייסבוק, אם יש לכם שאלות אשמח לעזור בשמחה. תשאירו לי פרטים באתר או חייגו אלי 052-6835073 אהוד.
בנוסף אתם מוזמנים לקרוא קצת על שירותי הקידום בפייסבוק שאני נותן בדף הבא :שירותי קידום בפייסבוק

מוזמנים לעקוב אחרי בפרופיל הפרטי בפייסבוק ע״י לחיצה על follow

 

 

  • About
  • Latest Posts
אהוד טייץ
אהוד טייץ
אהוד טייץ הבעלים של הסטודיו טייץ מדיה בע"מ. מעצב גרפי בעל ניסיון רב במתן פתרונות פרסום ושיווק לבעלי עסקים קטנים וגדולים.
עם ניסיון רב שנים בעבודה במשרדי פרסום וניהול תיקי לקוחות גדולים.
אהוד טייץ
Latest posts by אהוד טייץ (see all)
  • קידום אתרים אורגני בגוגל: 5 דברים שהיו וישארו - אפריל 27, 2020
  • האם כדאי לשלם מחיר פרסום באינסטגרם? - מרץ 11, 2019
  • דגשים לשיווק פייסבוק לעורכי דין - מרץ 11, 2019

Comments

comments

פרסום בפייסבוק קידום בפייסבוק קידום ממומן בפייסבוק
הבא »
חיפוש באתר
פוסטים אחרונים
  • קידום אתרים אורגני בגוגל: 5 דברים שהיו וישארו אפריל 27, 2020
  • האם כדאי לשלם מחיר פרסום באינסטגרם? מרץ 11, 2019
  • דגשים לשיווק פייסבוק לעורכי דין מרץ 11, 2019
  • כל מה שחשוב לדעת על שיווק דף עסקי בפייסבוק מרץ 11, 2019
  • מדוע דווקא שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים? מרץ 11, 2019


תגיות
עיצוב גרפי פרסום באינסטגרם פרסום בפייסבוק קידום בפייסבוק קידום ממומן בפייסבוק קמפיינים בפייסבוק ואינסטגרם שיווק באינסטגרם שיווק בפייסבוק
דברו איתי בפייסבוק

‎Taitz - עיצוב גרפי ושיווק במדיה‎

צור איתי קשר
קידום אתרים אורגני בגוגל: 5 דברים שהיו וישארו

קידום אתרים אורגני בגוגל: 5 דברים שהיו וישארו

בשנים האחרונות חלו בתחום האינטרנט שינויים אדירים ובלתי
האם כדאי לשלם מחיר פרסום באינסטגרם?

האם כדאי לשלם מחיר פרסום באינסטגרם?

עד לא מזמן, אפליקציית האינסטגרם נחשבה כאפליקציה השייכת
דגשים לשיווק פייסבוק לעורכי דין

דגשים לשיווק פייסבוק לעורכי דין

עם הקמתה, הרשת החברתית פייסבוק שמה לעצמה למטרה
כל מה שחשוב לדעת על שיווק דף עסקי בפייסבוק

כל מה שחשוב לדעת על שיווק דף עסקי בפייסבוק

אם גם אתם שומעים כי המתחרים שלכם עובדים
  • דף הבית
  • קידום בפייסבוק
    • שיווק בפייסבוק – שיעורים פרטיים
    • קידום אורגני בפייסבוק
    • כתיבת תוכן בפייסבוק
    • שיווק באינסטגרם
    • פרסום באינסטגרם
  • מיתוג עסקי
    • בניית אתרים
  • בלוג
    • מאמרים בשיווק
  • תיק עבודות
    • גלריית דפי נחיתה
    • עיצוב תמונת נושא לפייסבוק
    • קמפיינים בפייסבוק
    • פליירים ומודעות
    • כרטיסי ביקור
  • אודות
  • צור קשר
עיצוב בנייה ותחזוקה ע״י taitz
כל הזכויות שמורות לטייץ עיצוב גרפי ושיווק במדיה
Call Now Button
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס