כתיבת תוכן בפייסבוק - טייץ עיצוב גרפי ושיווק במדיה
לחצת על ה״+״ סימן שיש לך עודף סקרנות. סיבה מספיק טובה להרשם לניוזלטר שלי


  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • Instagram

ייעוץ ראשון חינם! התקשר עכשיו 052-6835073

טייץ עיצוב גרפי ושיווק במדיה
  • דף הבית
  • קידום בפייסבוק
    • שיווק בפייסבוק – שיעורים פרטיים
    • קידום אורגני בפייסבוק
    • כתיבת תוכן בפייסבוק
    • שיווק באינסטגרם
    • פרסום באינסטגרם
  • מיתוג עסקי
    • בניית אתרים
  • בלוג
    • מאמרים בשיווק
  • תיק עבודות
    • גלריית דפי נחיתה
    • עיצוב תמונת נושא לפייסבוק
    • קמפיינים בפייסבוק
    • פליירים ומודעות
    • כרטיסי ביקור
  • אודות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • קידום בפייסבוק
    • שיווק בפייסבוק – שיעורים פרטיים
    • קידום אורגני בפייסבוק
    • כתיבת תוכן בפייסבוק
    • שיווק באינסטגרם
    • פרסום באינסטגרם
  • מיתוג עסקי
    • בניית אתרים
  • בלוג
    • מאמרים בשיווק
  • תיק עבודות
    • גלריית דפי נחיתה
    • עיצוב תמונת נושא לפייסבוק
    • קמפיינים בפייסבוק
    • פליירים ומודעות
    • כרטיסי ביקור
  • אודות
  • צור קשר
טייץ עיצוב גרפי ושיווק במדיה
  • דף הבית
  • קידום בפייסבוק
    • שיווק בפייסבוק – שיעורים פרטיים
    • קידום אורגני בפייסבוק
    • כתיבת תוכן בפייסבוק
    • שיווק באינסטגרם
    • פרסום באינסטגרם
  • מיתוג עסקי
    • בניית אתרים
  • בלוג
    • מאמרים בשיווק
  • תיק עבודות
    • גלריית דפי נחיתה
    • עיצוב תמונת נושא לפייסבוק
    • קמפיינים בפייסבוק
    • פליירים ומודעות
    • כרטיסי ביקור
  • אודות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • קידום בפייסבוק
    • שיווק בפייסבוק – שיעורים פרטיים
    • קידום אורגני בפייסבוק
    • כתיבת תוכן בפייסבוק
    • שיווק באינסטגרם
    • פרסום באינסטגרם
  • מיתוג עסקי
    • בניית אתרים
  • בלוג
    • מאמרים בשיווק
  • תיק עבודות
    • גלריית דפי נחיתה
    • עיצוב תמונת נושא לפייסבוק
    • קמפיינים בפייסבוק
    • פליירים ומודעות
    • כרטיסי ביקור
  • אודות
  • צור קשר
כתיבת תוכן בפייסבוק
ראשי » כתיבת תוכן בפייסבוק

כתיבת תוכן בפייסבוק

ניהול עמוד הפייסבוק של העסק שלך דורש ידע בכתיבת תוכן לפייסבוק?

כדי לקדם את דף העסק שלך בפייסבוק אתה צריך תוכן, אבל לא סתם תוכן אלא תוכן איכותי עם תמונה או וידאו.
כיום רוב הפוסטים שעולים לפייסבוק מכילים תמונות/סרטונים/קישורים לכתובות וכו' כמעט ולא תמצא דף עסקי שמכבד את עצמו שמעלה פוסטים עם טקסטים ללא תמונה או מדיה – זה פשוט לא ויראלי.

אחרי שמצאת תמונה מתאימה לטקסטים שכתבת שים לב כמה שורות כתבת – מעל 5 שורות הפוסט ניהיה ארוך מידי. כדי לקרוא את כולו צריך לקחת בחשבון שהמשתמש יצטרך ללחוץ על הכפתור "see more".

ישנם כמה סוגי פוסטים בפייסבוק ועליך לדעת את ההתנהגות של כל פוסט

1. פוסט לינק – שמים קישור בפוסט לפני שמצרפים תמונה, מחכים כמה שניות ואז נהיית תמונה מלבנית שנטענת באופן אוטומטי מקישור ששמנו.

פוסט לינק יחודיי בזה שכשלוחצים על התמונ היא מעבירה את הגולש לאתר. פוסטים כאלו רלוונטים כשהמטרה שלי הוא לחשוף דף נחיתה או אתר, ולהוציא כמו שיותר גולשים מתוך פייסבוק לכתובת אחרת ברשת.

דוגמא לפוסט לינק

פוסט לינק

 

2. פוסט תמונה – פשוט מעלים תמונה הישר לתוך הסטאטוס שרצינו לכתוב, התמונה נפתחת בגדול ברגע שלוחצים עליה. 
     זה הפוסט הכי פשוט, כולם יודעים לעשות כאלו פוסטים…רלוונטי תמיד לכל עמוד ועסק.פוסט תמונה

3. פוסט מרובה תמונות או פוסט אלבום – ברגע שמצרפים כמה תמונה לפוסט אחד, פייסבוק מציגה רק 4 תמונות ומוסיפה "+" עם מספר התמונות הקיימות בפוסט. אני אוהב לקרוא לזה "פוסט גלרייה" היתרון בפוסט הזה שאפשר לחשוף ככה ״קולקציה״ למשל או מספר תמונות רלוונטיות. 

האינטראקציה שתיהיה עם הפוסט היא בעיקר אינטראקציה של הקלקות על התמונות ולאוו דווקא לייקים.

פוסט אלבום

4. פוסט קרוסלה – פוסט עם תמונות שניתן לגלול בהם ימינה ושמאלה, כל לחיצה על התמונה יכולה  לשלוח את הגולש ליעד אתר ברשת ברגע שמבינים את החווית המשתמש בכל אחד מסוגי הפוסטים קל יותר להתאים את עצמנו למטרה.פוסט קרוסלה

לדוגמא: אם אני רוצה לתפוס הרבה תשומת לב ב"פיד" של אנשים אני אעלה פוסט עם תמונה אחת מלי לשלוח אנשים לדף נחיתה או אתר כי ב״פוסט לינק״ הויזואל קטן יותר ומוצג לרוחב.

לעומת זאת, אם אני רוצה שאנשים יגיעו לדף נחיתה שלי אני אשתמש בפוסט לינק או בקרוסלה, אגב לא חייב להשאיר את הקישור בתוכן. ברגע שהתמונה לחיצה והקישור מכער את הפוסט אפשר לוותר עליו (התמונה בכל זאת תיהיה לחיצה ותוביל לדף נחיתה).

כתיבת תוכן בפייסבוק צריכה להתאים את עצמה גם כן. צריך לדבר אל הגולש בצורה שהוא יבין ובצורה שיהיה לו הכי נוח – כי הגולש הוא עצלן, אוהב שמגישים לו הכל עד לפה. לא סתם הסרטונים של פייסבוק מתנגנים באופן אוטומטי…

כלל חשוב לגבי כתיבת פוסטים בפייסבוק

עליך לזכור, קידום בפייסבוק הוא תהליך ארוך כמו ריצת מרתון – מי שלא מתיאש בסוף מנצח.

אם יש לך תוכן להעלות לדף – מצוין! צריך לעשות מאותו תוכן כמה שיותר פוסטים שונים, ליצור מצב של כמה שיותר פעילות ולא בפעם אחת לתת את כל מה שיש לך להגיד. תן לגולש תמיד טעם של עוד…

רוצה לדעת עוד על כתיבת תוכן בפייסבוק? אתה מוזמן להתקשר הטלפון מופיע בראש הדף או פשוט להשאיר פרטים ב"צור קשר"

*המאמר מיועד לגברים ונשים כאחד ונכתב בלשון זכר מטעמי עצלנות…

חיפוש באתר
פוסטים אחרונים
  • קידום אתרים אורגני בגוגל: 5 דברים שהיו וישארו אפריל 27, 2020
  • האם כדאי לשלם מחיר פרסום באינסטגרם? מרץ 11, 2019
  • דגשים לשיווק פייסבוק לעורכי דין מרץ 11, 2019
  • כל מה שחשוב לדעת על שיווק דף עסקי בפייסבוק מרץ 11, 2019
  • מדוע דווקא שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים? מרץ 11, 2019


תגיות
עיצוב גרפי פרסום באינסטגרם פרסום בפייסבוק קידום בפייסבוק קידום ממומן בפייסבוק קמפיינים בפייסבוק ואינסטגרם שיווק באינסטגרם שיווק בפייסבוק
דברו איתי בפייסבוק

‎Taitz - עיצוב גרפי ושיווק במדיה‎

צור איתי קשר
קידום אתרים אורגני בגוגל: 5 דברים שהיו וישארו

קידום אתרים אורגני בגוגל: 5 דברים שהיו וישארו

בשנים האחרונות חלו בתחום האינטרנט שינויים אדירים ובלתי
האם כדאי לשלם מחיר פרסום באינסטגרם?

האם כדאי לשלם מחיר פרסום באינסטגרם?

עד לא מזמן, אפליקציית האינסטגרם נחשבה כאפליקציה השייכת
דגשים לשיווק פייסבוק לעורכי דין

דגשים לשיווק פייסבוק לעורכי דין

עם הקמתה, הרשת החברתית פייסבוק שמה לעצמה למטרה
כל מה שחשוב לדעת על שיווק דף עסקי בפייסבוק

כל מה שחשוב לדעת על שיווק דף עסקי בפייסבוק

אם גם אתם שומעים כי המתחרים שלכם עובדים
  • דף הבית
  • קידום בפייסבוק
    • שיווק בפייסבוק – שיעורים פרטיים
    • קידום אורגני בפייסבוק
    • כתיבת תוכן בפייסבוק
    • שיווק באינסטגרם
    • פרסום באינסטגרם
  • מיתוג עסקי
    • בניית אתרים
  • בלוג
    • מאמרים בשיווק
  • תיק עבודות
    • גלריית דפי נחיתה
    • עיצוב תמונת נושא לפייסבוק
    • קמפיינים בפייסבוק
    • פליירים ומודעות
    • כרטיסי ביקור
  • אודות
  • צור קשר
עיצוב בנייה ותחזוקה ע״י taitz
כל הזכויות שמורות לטייץ עיצוב גרפי ושיווק במדיה
Call Now Button
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס