מה עושים בתקופה של אי ודאות טוטאלית.
אילו כלים וידע טכנולוגי בבינה מלאכותית רלוונטים לשיווק העסק שלך.
איזה מהלכים טקטיים אתה יכול לגנוב מהעסקים הגדולים.
איזה מנטליות צריך לאמץ כדי להרוויח ולא רק לשרוד.
מה הדרך השיווקית הכי יעילה ספיצפית לך.
איך עושים שיווק מקיף שמחמם את הלידים במהירות ובקלות.
* דגש חשוב! בסיום הכנס אין ״מוצר המשך״ או שיווק עצמי ואגרסיבי. ערב מלא בערך שישרת את האורחים בלבד.
* אין אותיות קטנות
* אין כוכביות
איש של אנשים שחי ונושם את עולם השיווק הדיגיטלי משנת 2012. אהוד, בן 33, נשוי באושר ואבא לליה, הוא הבעלים של סוכנות הפרסום "טייץ מדיה בעמ".
עם ניסיון עשיר בבניית אסטרטגיית שיווק.
בניית אתרים וחנויות מסחר, ארט דיירקטור ומרצה בתחום הקידום הממומן ברשתות החברתיות.
הרצאה בגובה העיניים בכנות קיצונית על הקשיים פחדים, כשלונות, הצלחות הגשמה, שכל בעל עסק חווה. נדבר על משברים בלתי צפויים שעשויים לשנות את חייך איך באמצעות אומץ אפשר לפתור הרבה בעיות. אהוד מעניק גישה שונה ויצירתית להפוך כל שיט לחוויה כיפית ומרגשת.
בעלים של סוכנות הפרסום "ADVERTISING קעאמפיין" ושל מועדון הריצה "פשוט לרוץ"
מומחה קריאטיב ופרסום
יועץ פרסומי ועסקי לעסקים קטנים ובינוניים
היום כולם עושים מדיה חברתית- כי זה מה שעושים
פעם כולם עשו פלאיירים – כי זה מה שעשו
האם זה שכולם עושים משהו, נכון בהכרח לעסק שלנו ולקהל היעד שלנו?
איך בוחרים את הפלטפורמות הנכונות ביותר עבורנו?
האם חייבים לבחור ולהתמקד רק באחת?
או שאולי כדאי לשלב בין כמה שיטות ופלטפורמות?
בואו נלמד מה הדרך (אולי דרכים בכלל?) הנכונה ביותר לגשת לאווטאר שלנו ואיך נרכוש את האמון שלו בצורה הטובה ביותר ככה שבשיחה המכירה הוא יגיע חם-חם
איש שיווק ודיגיטל, מרצה בקריה האקדמית אונו בעל ניסיון וידע רב בעבודה עם תוכנות וכלים חדשניים בעולמות השיווק והדיגיטל עובד המון עם GEN AI – בין לקוחותיו כמה מהמותגים הגדולים ביותר שיש וגם עסקים קטנים ובינוניים
הרצאה על איך אפשר לייצר תוכן מקצועי לעסק ב-10 רמות מעל היכולת שלכם באמצעות כלי בינה מלאכותית ג'נרטיבית, מה הם מודלי שפה, מחוללי תמונות ווידאו ואיפה ההזדמנות האמיתית שלכם ללמוד.
מיי קמפוס רח׳ לחי 31 בני ברק
(חניה בשפע)
למגיעים ברכבת : תחנת רמת החייל – בני ברק.
כ- 4 שעות
הכנס מיועד לבעלי עסקים קטנים ובינוניים שמעוניינים ללמוד על אסטרטגיות שיווק אמיצות וחדשניות, הן באונליין והן באופליין, ולנצל את הכוח של בינה מלאכותית בשיווק.
בכנס נתמקד בשיווק אמיץ, אסטרטגיות לקידום העסק, שילוב טכנולוגיות בינה מלאכותית, חידושים בעולמות הפרסום הדיגיטלי, ושיטות להגעה לקהל רחב יותר עם מסרים ברורים ואפקטיביים.
מעבר לתוכן הממוקד והעדכני, הכנס כולל הזדמנויות לשאול שאלות ישירות את המומחים, להתחבר עם בעלי עסקים אחרים, ולהשתתף בדיונים פרקטיים שלא קיימים באינטרנט.
הכנס מתאים לכל רמות הידע, גם למי שאין ניסיון קודם וגם למי שכבר פעיל בשיווק. אנו נתאים את התכנים כך שיהיו מובנים ופרקטיים לכל משתתף.
בכנס יהיו הזדמנויות רבות ליצירת קשרים, כולל מפגשים בארוחות, סשן שאלות ותשובות עם המומחים, וזמן ייעודי למינגלינג עם משתתפים נוספים.
הכנס יכסה גם פרסום דיגיטלי וגם פרסום מסורתי, תוך התמקדות בדרכים בהן ניתן לשלב בין השניים לקבלת תוצאות מיטביות.
החזר מלא של עלות הכרטיס
אם רכשת כרטיס, הגעת למפגש הפיזי, אכלת, השתתפת, מילאת את המשימות בערב ניסית ליישם את מה שלמדנו ועדיין לא הרגשת שקיבלת ערך לפחות בשווי הכרטיס?
שלח מייל חוזר עד שבוע אחרי האירוע ותקבל זיכוי מיידי של עלות הכרטיס של. בלי שאלות, בלי בעיות, בלי עיכובים. שלח מייל ל- ehud@taitz.co.il זה כנראה לא ילך בניינו, ואין לי רצון להכריח אנשים לצמוח בניגוד לרצונם.