נעים

להכיר

אני אהוד טייץ – דוקטור לפייסבוק ואינסטגרם, אבל לא רק!
למעלה מעשור אני מעניק פתרונות פרסום אמיתיים לבעלי עסקים.
לצערי או אולי לשמחתי המקרים הקשים מגיעים אלי שאציל את המצב.

כשהעסק תקוע - אני האיש להציל ולהחיות אותך בדיגיטל

את ״טייץ מדיה בע״מ״ הקמתי במטרה לעזור לעסקים כמו העסק שלך!
להצליח לפרסם בדיגיטל, לראות תוצאות ולהנות מהדרך...

למה לי קידום ממומן?

הגעה לקהל חדש ומטורגט שלא מכיר אותנו

ניתן למדידה של עלות תועלת - roi

שליטה ״בברז״ הלידים

אין צורך אינטנסיבי ליצור תוכן חדש - קמפיין טוב יכול לרוץ גם שנה

מנוע צמיחה ארגסיבי לעסק

אין צורך להיות נתון לחסדי האלגוריתם. 100% חשיפה בגלל ששילמנו

חסרונות

עולה כסף ודורש ידע מקצועי לתפעול המערכות

איך בוחרים סוכנות פרסום?

להזהר ממי שמתחייב לתוצואות

לא להכנס לשום התחייבות ארוכת טווח

לוודא שיש לכם גישה לכל הנכסים הדיגיטליים שלכם

בסיום ההתקשרות לא מוחקים תשתיות של קמפיינים

זמינות גבוהה בגדש על האיש המקצועי שנוגע במערכת

תיאום צפיות ראלי לגבי התהליך

הגדרת תקציב מראש ללא הפתעות מיותרות

איך מודדים את התוצאות?

עלות לליד (לקוח פוטנציאלי) או עלות למכירה.

החזרי השקעה roi - כמה כסף יצא, כמה כסף נכנס. חישוב נקודתי ברוטו - או חישוב נטו

דוגמא: טיפול פנים ציפורניים קלאסי עולה 100 ₪ על כל פניה שקיבלנו שילמנו למטא - 10 ₪ נניח ואחרי 5 פניות מישהי אחרת סגרה טיפול. יצא שהשקענו 50 ₪ על מנת לגייס לקוחה שמכניסה 100 ₪

במקרה כזה אם כל ליד יעלה לנייליסטית 50 ₪ ואחת ל-2 לידים מישהי תשלם על השירות אנחנו ניהיה ב״ברייק איבן״ הוצאנו 100 והכנסנו 100

נתון חשוב שצריך להכיר ולהתחשוב בו: LTV שאומר ״משך הזמן שהלקוח משלם בעסק״ Customer Life Time Value

צריך להתחשב בעובדה שבדרך כלל לקוחה תעשה כמה טיפולים ואולי אפילו תשדרג לשירות יקר יותר לפעמים. אם ידוע לנו שרוב הלקוחות נשארים למשך זמן שווה להמשיך לשלם 50 ₪ לליד כי אנחנו מתחשבים בטיפולים שעתידים להגיע ועליהם כבר אין הוצאות פרסום. מעבר לזה. לקוחה מרוצה מביאה לקוחות חדשים

תשאירו פה פרטים ותקבלו 15% הנחה על תהליך ליווי קמפיינים בפייסבוק ואינסטגרם
META LEADS PRO

אפשר גם בוואטסאפ

דילוג לתוכן