כיצד לבחור עיצוב גרפי נכון לחנות הוירטואלית שלך

חנות מקוונת היא אתר בו בעלי עסקים מציגים לראווה את המוצרים שלהם. בדומה לאתרים באינטרנט, החנות זקוקה לקידום, כתיבה שיווקית וגם עיצוב מרשים. בעולם המהיר בו אנו חיים יש חשיבות רבה להקדיש מחשבה רבה לעיצוב מושך ומעניין עבור קהל הלקוחות בחנות. על מנת ליצור את האפקט המתאים חשוב מאד לבחור עיצוב גרפי נכון.

מרבית בעלי העסקים כבר הבינו שהדיגיטל הוא חלק בלתי נפרד מעולם הקמעונאות. דבר המאפשר לקהל הלקוחות שלכם לרכוש מוצרים בקלות בלי לצאת מהבית. על מנת שזה יהיה אפשרי קיימת חשיבות רבה לבחור עיצוב גרפי נכון עבור חנות וירטואלית.
דוגמא לאתר חנות שבנינו לאחרונה : רדימייד (חתונה להדפסים ממוסגרים)
על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה יש לבחור את דרך השיווק המתאימה ביותר ורק לאחר מכן להתאים את העיצוב.

כיצד לבחור עיצוב גרפי נכון לחנות הוירטואלית שלך?

אילו מטרות שיווקיות קיימות

במסגרת עיצוב חנות וירטואלית יש לבחון את המטרות השיווקיות השונות.
יוקרה: אתרים בתחום תכשיטים או אופנה.
מחירים משתלמים: במידה והנכם משיגים מוצרים במחירים זולים, הרי יש לשדר באמצעות העיצוב כי ניתן להשיג את המוצרים בחנות במחירים אטרקטיביים.
חדשנות: מוכרים מוצרים חדשים בחנות שלכם? הקפידו לעצב את האתר תוך חשיבה טכנולוגית על מנת שקהל הלקוחות שלכם יתרשם.
תחושה משפחתית: מוכרים מוצרים בעלי עיצוב אישי? חשוב לשדר אווירה משפחתית באמצעות העיצוב.

פרמטרים חשובים בבחירת עיצוב

בעת בחירת עיצוב עבור חנות וירטואלית ישנם כמה פרמטרים מרכזיים שיש להביא בחשבון על מנת לראות תוצאה מרשימה בהחלט.
צבעים: ידוע לכל כי צבעים משפיעים על חווית הקנייה של האנשים בבואם להיכנס לחנות. מכאן מדובר בפרמטר מרכזי וחשוב עד מאד. בחרו את הצבעים בהתאם לקהל היעד. בעת עיצוב האתר, הקפידו לא לעצב את האתר בצבע שחור היות וזה מקנה הרגשה של אתרים זולים.
עיצוב אתרים רספונסיביים: כיום רבים מהלקוחות נכנסים לאתרים בדרך המכשירים הסלולריים ולכן חשוב מאד להקדיש מחשבה לעיצוב אשר יעשה ללקוחות חשק להיכנס לאתר דרך המכשיר הסלולרי.

עיצוב רספונסיבי

התייעצו עם מעצב מומחה

מתלבטים באשר לעיצוב המתאים עבורכם? מוזמנים להתייעץ עם מעצב מומחה.
על מנת למשוך את קהל הלקוחות לחנות יש חשיבות רבה להיוועץ עם מעצב מומחה בתחום- בעל מקצוע המכיר את הלך הרוח הקיים ויש ביכולתו להתאים את העיצוב לאופי החנות. בדומה לחנויות רגילות, גם לחנות באינטרנט יש את הסגנון הייחודי ולכן מעצב מקצועי ידע לקחת את כל הידע העומד לרשותו ולהתאים את הצבעים המתאימים. בבואכם לחפש אחר מעצב גרפי, הקפידו לבקש המלצות מבעלי חנויות שכבר עבדו עם המעצב והם מרוצים מהתוצאה ויש ביכולתם להמליץ לכם על השירות של המעצב.

בקשו ממנו תיק עבודות

בעת הפגישה עם המעצב הקפידו לבקש ממנו את תיק העבודות על מנת לבחון את העבודות הקדומות שלו ולראות האם אתם מתחברים לסגנון.

יכול גם לעניין אתכם:

אהוד טייץ

Comments

comments