פרסום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם לא עובד לך? הינה 3 סיבות עיקריות למה זה נכשל.

קמפיינים בפייסבוק

היום נדבר על ה-3 סיבות העיקריות למה הקמפיינים שלכם בפייסבוק פשוט לא עובדים ומפסידים לכם כסף.

הסיבה הראשונה ואולי הכי חשובה:
המסר שלכם לא עובר! הגולש, זה שאמור להבין שהמסר מיועד אליו פשוט לא מצליח להבין שזה מיועד אליו. זה אפילו לא נוגע בו באיזשהי צורה וזה דופק את כל התוצאות של הקמפיין שלכם בפייסבוק ואינסטגרם. כי המערכת לא יודעת את מי לטרגט מתוך הקהל המטורגט שלה. במיוחד היום בשנת 2024 טרגוט מושפע גם מהקריאטיב. ברגע שרוב הגולשים מתעלמים מהמודעה זה אומר שנגזר גורל הקמפיין והוא מיועד לכישלון.

סיבה שניה ואולי הכי קשה לגישור בטווח הקצר – הקהל שצופה במודעה שלכם פשוט לא מאמין לכם.

זה לא חדש שכדי למכור למישהו משהו צריך לבנות אמון בין הקונה למוכר. בדיוק אותו דבר קורה בשיווק. הגולש אולי הקשיב או קרא כמה מילים בקמפיין שלכם כשקפצת לו בפרסום ממומן בפייסבוק או אינסטגרם. הוא אפילו התרשם והבין שזה משהו שיכול לעזור לו אבל הוא לא מאמין לכם שאתם תתנו את התוצאה המובטחת. זה ככה בכל תחום – עורכי דין, כושר, תזונה, קוסמטיקה, וכו׳ כמעט כל נותן שירות סובל מבעיית אמון. לא פעם אני אישית נחשפתי למודעות מדוייקות למוצר או שירות שאני ממש צריך ובסוף רכשתי בכלל במקום אחר שממש האמנתי לו ע״י המלצה מקולגות שלי.

סיבה שלישית ובין החשובות בעיני:
לא נסיתם מספיק. זה אולי הכי קלישאתי להגיד אבל זאת האמת. קידום ממומן כמו קידום אורגני דורש זמן והשקעה. החלום הרטוב הוא ״שגר ושכח״ והינה יש קמפיין שדופק ומביא כסף. אבל המציאות מספרת לנו שצריך לנסות שוב ושוב ושוב מספר קמפיינים ומספר מסרים שונים עם מספר פורמטים שונים במודעה כמו תמונה / גרפיקה / סרטון / קרוסלה וכו׳
רוב העסקים והקמפיינרים נופלים פה. הם מנסים קצת, לקצת זמן, עם קצת תקציב ופורשים כשהם רואים שהתוצאות לא טובות.

למזלי היו לי לא מעט לקוחות שהאמינו בי, ובעצמם שלקחו את הסיכון שוב ושוב ושוב על מנת לנצח את זה ולהביא תוצאות שמחזירות את ההשקעה ומביאות רווחים יפים.
האמת שרוב האנשים ורוב הקמפיינרים לא מספיק עקשנים ולא מספיק יצירתיים כדי לנסות שוב בדרך שונה

אהוד טייץ
דילוג לתוכן