תכניס צבע לעסק שלך
תכניס צבע לעסק שלך

כל אחד מתישהו צריך מעצב גרפי והינה ההסבר למה

בעלי עסקים החל מגדולים ועד קטנים מגיעים למצב שהם רוצים לתת עוד דחיפה לעסק. אז כמו שמתבקש, בעלי עסקים בודקים את אפשרויות השיווק והפרסום השונות. כדי לשווק ולפרסם חייבים מעצב גרפי. כן כן שמעת נכון חייב…

תפקיד המעצב להבין את צרכי הלקוח, ולתרגם אותם למשהו ויזואלי שיעביר את המסר הנכון. בכל מדיה החל מרשתות חברתיות ועד לפליירים שדוחפים לנו לתיבת דואר יש צורך בגרפיקה. אז אם יש לך עסק שאתה מעוניין לקדם וכבר יש לך תוכנית שיווק מנצחת. נשאר לך רק למצוא גרפיקאי שיבצע את זה בצורה המושלמת עבורך.

כמעצב ומשווק אני חייב לדעת את צרכי הלקוח על מנת לתת לו עיצוב שגם מוכר! ולא רק יפה. אז איך תזהה מעצב גרפי מקצועי? התשובה פשוטה, ככל שהמעצב יחקור אודות העסק שלך והיעדים שלך תדע שיש לך עסק עם מישהו שמחפש למכור את העסק שלך דרך העיצוב…
(כמובן אחרי שבדקת את תיק העבודות)

 

 

אהוד טייץ

Comments

comments

דילוג לתוכן